نمیشه قضاوت نکرد !

همیشه شنیدیم که میگن قضاوت نکن تو که از زندگی طرف خبر نداری !

اما مگه میشه ی نفرو دید و صرفا با دیدن قیافش پیش داوری نکرد ؟!

تو ذهن همه ما وقتی برای اولین بار ی نفرو میبینیم ی قضاوتی شکل میگیره چه بخوایم چه نخوایم !

من خودم امتحان کردم معلم هایی که منو برای اولین بار با عینک دیدن فکر میکردن من درس خونم ولی اونایی که بدون عینک دیدنم برعکس فکر میکردن ی کلمه درس هم نمیخونم

(هرچند که جفتش غلطه!)

پس همیشه این قضاوت کردن تو نگاه اول هست ، نوع لباس پوشیدن ، طرز حرف زدن و… تاثیر گذارن

اما میشه این قضاوت هارو به چالش کشید همونطور که اون معلم درسخون بودن منو با امتحان به چالش کشید

در کل بنظر من درستش اینه که اگه قضاوتی کردی به چالش بکشون اون قضاوتو و اگه حس به چالش کشیدن نداری باید اون قضاوتو فراموش کنی و اگه نمیتونی فراموش کنی با اون آدم خیلی معاشرت نکنی !

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started